Finalitzen les revisions cardiològiques a esportistes de l'Associació AMISI

25/01/2024

Durant dues setmanes s'ha revisat la salut cardiològica de 15 joves esportistes.

Els participants en aquestes revisions mèdiques han estat sotmesos a proves especialitzades, entre les quals s'inclouen estudis d'esforç i ecocardiogrames, eines clau per avaluar la seva salut cardiovascular.

Aquest projecte de Fundació Corachan en col·laboració amb l'equip de cardiologia de Clínica Corachan, sota la direcció del Dr. Larousse, pretén garantir la salut cardiològica dels joves esportistes per determinar-ne la capacitat de realitzar activitats esportives en condicions adequades.

Desitgem a tots els participants un futur esportiu saludable i exitós.