Salut mental

Idees que equilibren la ment

Conèixer, entendre i tenir cura de la salut mental és imprescindible per enfrontar-se als reptes i les dificultats que aquesta ens pot presentar. Per això, promovem activitats i projectes enfocats al coneixement de les relacions interpersonals i dotem eines a adults i professionals per comprendre i acompanyar els adolescents i joves en la seva transició a la vida adulta.

Comprendre per ajudar adolescents i joves

Els adults i educadors tenim molt per aprendre i compartir sobre els adolescents. El nostre millor paper és comprendre'ls per poder acompanyar-los en el seu creixement i evolució personal.

Aquestes conferències virtuals, dirigides per psicòlegs experts, conviden pares i mares, amb fills entre els 12 i els 18 anys, i educadors, a aprofundir en el coneixement dels joves.

• El cervell adolescent
  • La Imatge
  • Rebel·lia
  • Conductes de risc
  • Addicció
  • Suïcidi
  • Depressió
  • Ansietat
  • Tecnologia i RRSS

Vols estar informada de la data de la propera jornada?

SUBSCRIU-TE

Relacions sentimentals en adolescents i joves per a escoles

Volem conscienciar adolescents i joves sobre les idees i els comportaments que poden amagar actituds controladores en les seves relacions sentimentals.

Per fer-ho posem en marxa aquest programa de xerrades participatives entre joves i un professional de la psicologia, amb la finalitat que els joves aprofundeixin i reflexionin sobre les seves relacions i dotar-los d'informació i eines per a gestionar-les.

• Relació
  • Relació de parella
  • Relació saludable
  • Mites

Si sou una escola o una AFA i us interessen aquests tallers contacta amb nosaltres.

Detecció precoç de problemes visuals a la infància per a escoles

En col·laboració amb Admiravisión, oferim xerrades perquè el personal docent detecti problemes visuals en nens i nenes, que poden afectar-ne el comportament i les relacions.

Els oftalmòlegs i optometristes proporcionen eines als educadors per detectar els senyals i abordar aquestes patologies.

• Identificar signes
  • Prevenció