Salud en el procés oncològic

Idees per a cuidar-te

Volem exercir una tasca d'acompanyament a malalts i familiars en el procés oncològic oferint eines per millorar-ne l'autoestima i la qualitat de vida.

Taller d'estètica oncològica

Molts tractaments per al càncer tenen efectes secundaris amb canvis físics a la imatge dels pacients.

Organitzem tallers pràctics d'imatge corporal, cura de la pell i col·locació de mocadors per trobar la imatge amb què sentir-se còmode.

Aquests tallers són dirigits per personal especialitzat en estètica oncològica.

• Rutines de bellesa
  • Cura de la pell i el cuir cabellut
  • Perruqueria
  • Mocadors

Vols estar informada de la data de la propera jornada?

SUBSCRIU-TE

Biblioteca oncològica

Hem inaugurat una biblioteca de temàtica oncològica amb títols científics, motivadors, de superació o simplement històries reals perquè els pacients que fan tractament a Clínica Corachan puguin llegir i informar-se durant la seva estada al centre.

• Llibres
  • Específics
  • Entreteniment
  • Aprenentatge
  • Reflexió

Dia internacional del càncer de mama

Cada 19 d'octubre Fundació Corachan i el Servei d'Oncologia de Clínica Corachan organitzem un acte presencial i comunicació a les xarxes socials per conscienciar la població de la importància d'adoptar hàbits de vida saludables per a prevenir el càncer.

• Divulgació
  • Formació