Qui som

Fundació Corachan és una institució sense ànim de lucre que desenvolupa accions dirigides al conjunt de la societat per a l'adquisició d'hàbits saludables, promou la formació especialitzada dels professionals sanitaris i realitza activitats benefico-assistencials per a col·lectius vulnerables.

Per dur a terme el seu projecte de forma rigorosa, Fundació Corachan compta amb la col·laboració dels professionals de Clínica Corachan els qui, voluntàriament, comparteixen informació, assessoren i participen en les accions formatives al camp de la salut.

Misió, Visió i Valors

Patronat

El Patronat de la Fundació Corachan, nomenat el 2011, es va constituir amb Javier Moll de Miguel, com a president, Aránzazu Moll, el doctor Joan Sancho, i el doctor Bartolomé Martínez com a patrons i Nicolás Guerrero com a secretari del Patronat.

Actualment, aquest patronat està constituït pels següents membres:

Sr. Javier Moll. President

Sra. Mª Aránzazu Moll. Vocal

Sr. Joan Sancho. Vocal

Sr. Nicolás Guerrero. Secretari

Sr. Bartolomé Martínez. Patró Delegat

Direcció i coordinació

Sra. Mª Teresa Fernández. Coordinadora

L'aliança entre Fundación Corachan i Clínica Corachan

Hi ha un lligam emocional dels professionals de Clínica Corachan i el seu grup d'empreses vinculades, els quals, a través del voluntariat, participen en les activitats divulgatives i benefico-assistencials que la Fundació Corachan organitza.

Fundació Corachan i Clínica Corachan comparteixen patrons i/o consellers comuns.

La convivència d'ambdues entitats en un mateix campus també permet l'intercanvi d'informació dels professionals del Grup Clínica Corachan sobre els temes en matèria de salut que preocupen la societat així com de les necessitats formatives de professionals de la sanitat.