Èxit de la col·laboració amb Saphira Dive

27/02/2024

Agraïm les aportacions rebudes de la campanya promoguda per Marina Guivernau.

Al mes de gener, Marina Guivernau, empresària i directora de Saphira Dive, empresa de busseig amb seu a Vilanova i La Geltrú, va llançar una campanya solidària per recaptar fons en suport a la Fundació Corachan. El gest va sorgir de la seva gratitud cap a Clínica Corachan on va rebre tractament i suport durant la seva batalla contra el càncer.

Guivernau, gairebé ja recuperada i plena de vitalitat, ha expressat el seu agraïment a la institució mèdica i en concret al departament de psicooncologia que va tenir un paper fonamental en el procés de recuperació.

Mitjançant la seva pàgina web “Cuidamos lo que amamos” ha mobilitzat el públic amant del busseig a destinar els fons per enfortir els programes impulsats per Fundació Corachan.

Descobreix la història de Marina i col·labora en la millora de la salut mental i emocional dels pacients oncològics.

Fes el teu donatiu

Subscriu-te per estar al dia de les jornades i activitats de la Fundació

Protecció de dades: Les vostres dades seran tractades per FUNDACIÓN CORACHAN per a l'atenció de les vostres consultes, sol·licituds, reclamacions o suggeriments, així com l'enviament, per mitjans electrònics, d'informació sobre els serveis i activitat de la Fundació o altres temes relacionats amb la salut. Podreu accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la Política de Privacitat.