Estrenem pàgina web

19/12/2023

Amb l'objectiu de potenciar la visibilitat de les nostres iniciatives sense ànim de lucre, llancem una nova web que representa una fita en la seva voluntat d'estrènyer vincles amb la comunitat d'usuaris als quals ens adrecem.

El lloc web, sota el domini www.fundaciocorachan.com, constitueix una finestra des de la qual els usuaris poden demanar informació valuosa sobre els diferents projectes i programes que desenvolupa la Fundació.

El llançament d'aquesta nova web és reflex del nostre afany permanent per millorar els nostres serveis i per estrènyer els llaços amb la comunitat, així com de l'inequívoc compromís que adquirim amb el benestar i el progrés social.