Web Médica Acreditada

09/05/2024

La web de la Fundació Corachan obté l'acreditació de web mèdica del Col·legi de Metges de Barcelona.

Web Médica Acreditada (WMA) és un programa del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (COMB) que concedeix un segell de qualitat que identifica aquells webs que compleixen en els seus continguts uns requisits de qualitat i fiabilitat en el marc del sector mèdic i sanitari.

La nostra missió d'impulsar continguts i activitats de divulgació i formació en el camp de la medicina i la salut queda reconeguda amb l'obtenció d'aquest segell. L'acreditació és un aval de la seguretat i el rigor que ofereix el nostre contingut.

Amb el programa WMA, el COMB contribueix a desenvolupar una Comunitat Mèdica Virtual de referència per als usuaris de salut, ja siguin professionals o ciutadans, que utilitzen la xarxa per informar-se'n.