Tallers de Reanimació Cardiopulmonar (RCP) per a mares i pares

Iniciem el programa de sessions presencials amb base teòrica i pràctica adaptats a les maniobres particulars que es realitzen a les reanimacions de nadons i nens.

L'objectiu d'aquests tallers de reanimació cardiopulmonar en nadons és que pares i mares aprenguin com actuar durant els 3 o 4 primers minuts per restablir les funcions vitals i que no es produeixi dany cerebral o mort.

Atragantar-vos amb un aliment, un ofegament, un objecte que s'hagi portat el nadó a la boca, etc són algunes de les situacions que poden desencadenar una parada cardiorespiratòria. Si en els primers tres o quatre minuts no s'actua per restablir les funcions vitals es pot causar dany cerebral o, fins i tot la mort, per això és important iniciar les maniobres correctament i com més aviat millor. En aquest taller també s'identificaran altres situacions de risc més comunes i la manera o les tècniques per afrontar-les.

El primer daquests tallers tindrà lloc el dijous 7 de març de 16 a 18.30h.

El taller és gratuït, el nombre de sessions és limitat i el criteri d'admissions serà per ordre rigorós d'inscripció al formulari a continuació.

INSCRIPCIONS COMPLETES

07/03/2024