Tallers de Reanimació Cardiopulmonar (RCP) a escoles

22/01/2024

L'objectiu és fomentar als joves la capacitat de resposta ràpida davant d'una emergència.

Ensenyar Reanimació Cardiopulmonar (RCP) a les escoles és fonamental per crear comunitats més segures i preparades davant de situacions d'emergència.

Fundació Corachan considera que capacitar els estudiants a partir de 1r de l'ESO en la maniobra de la RCP és crucial per aprendre a donar resposta a una situació crítica de perill evident per a la vida d'una persona.

Als tallers de Fundació Corachan:

• Combinem coneixements teòrics i habilitats pràctiques, assegurant una comprensió completa de les tècniques de RCP
  • Ensenyem a reconèixer signes de parada cardiorespiratòria ia administrar maniobres de ressuscitació de manera segura i efectiva
  • Ens assegurem que els participants comprenguin com abordar diverses situacions d'emergència, com l'obstrucció de la via respiratòries per ennuegament
  • Expliquem la importància dels desfibril·ladors externs automàtics (DEA) i com aquests dispositius poden augmentar significativament les possibilitats de supervivència en casos d'atur cardíac
  • Fem èmfasi en la col·laboració i comunicació efectiva entre els presents durant una emergència

Els tallers es realitzaran a diverses escoles de Barcelona al llarg de les properes setmanes.

Si vols que la teva escola rebi aquesta formació, posa't en contacte amb la Fundació Corachan.