Nova col·laboració amb Saphira Dive

15/01/2024

Marina Guivernau, fundadora i directora de Saphira Dive, impulsa una campanya solidària per a la Fundació Corachan.

Marina Guivernau, empresària i directora de Saphira Dive, empresa de busseig amb seu a Vilanova i La Geltrú, ha llançat a través del web de la seva empresa una campanya solidària per recaptar fons en suport a la Fundació Corachan.

Aquest gest altruista sorgeix de la profunda gratitud de Guivernau cap a Clínica Corachan on va rebre tractament i suport durant la seva batalla contra el càncer.

L'empresària, ara recuperada i plena de vitalitat, vol expressar el seu agraïment a la institució mèdica i en concret al departament de psicooncologia que va tenir un paper fonamental en el procés de recuperació.

La iniciativa de Guivernau “Cuidem el que estimem” té com a objectiu mobilitzar el públic amant del busseig i destinar els fons recaptats a enfortir els programes impulsats per Fundació Corachan.

Fundació Corachan, en rebre el suport de Marina Guivernau i Saphira Dive es mostra molt agraïda per la col·laboració. Aquesta campanya no només és un acte generós per part de Marina Guivernau, sinó també un exemple inspirador de com la gratitud es pot convertir en una força motriu per fer el bé a la comunitat.

Fundación Corachan, al recibir el respaldo de Marina Guivernau y Saphira Dive se muestra muy agradecida por la colaboración. Esta campaña no solamente es un acto generoso por parte de Marina Guivernau, sino también un ejemplo inspirador de cómo la gratitud puede convertirse en una fuerza motriz para hacer el bien en la comunidad.