Finalitza el cicle de conferències sobre relacions sentimentals en adolescents i joves

02/04/2024

Durant el mes de març s'han fet 4 xerrades col·loqui al centre Salesians de Sarrià de Barcelona.

A les xerrades col·loqui organitzades per la Fundació Corachan, en col·laboració amb la psicòloga Raquel Roizner, s'ha treballat amb els joves la conscienciació sobre idees i comportaments que poden implicar actituds controladores a les seves relacions sentimentals.

A la foto, personal docent del centre i Raquel Roizner, psicòloga.

Agraïm a Raquel Roizner, psicòloga a Clínica Corachan per la seva dedicació a totes les xerrades.

Si sou una escola o una AFA i us interessen aquests tallers contacta amb nosaltres.