Èxit del taller RCP al centre Institució Montserrat

06/02/2024

L'alumnat de secundària va participar activament al taller de reanimació cardiopulmonar.

El centre educatiu de Barcelona Institució Montserrat va acollir, per segon any consecutiu, la realització del taller de Reanimació Cardiopulmonar (RCP) que oferim des de la Fundació Corachan.

L'instructor, Marc Guitart, va combinar coneixements teòrics i habilitats pràctiques, assegurant una comprensió completa de les tècniques de RCP i va ensenyar als alumnes a reconèixer signes de parada cardiorespiratòria ia administrar maniobres de ressuscitació de manera segura i efectiva.

A la imatge, d'esquerra a dreta: Núria Teixidó, coordinadora; Joan Herrero, alumne i Marc Guitart, instructor.