El nostre canal salut s'actualitza

15/02/2024

Nous vídeos breus amb consells de salut que donen suport als tallers i programes que realitzem.

Les darreres setmanes hem publicat nou material audiovisual amb testimonis sobre el dia internacional del càncer, la teràpia hormonal substitutiva, sobre els beneficis de la walking Epidural, mites sobre la salut ocular o sobre els tallers de reanimació cardiopulmonar a col·legis, entre d'altres.

Com sempre, trobareu els vídeos agrupats pels principals eixos que treballem: