Conferències sobre relacions sentimentals en adolescents i joves per a escoles

05/03/2024

Iniciem el cicle de xerrades col·loqui sobre relacions sentimentals en adolescents i joves per a escoles en el marc dels nostres projectes de salut mental.

Els estudiants de Salesians de Sarrià participaran al llarg del mes de març a 4 xerrades col·loqui organitzades per la Fundació Corachan, en col·laboració amb la psicòloga Raquel Roizner, en què s'abordaran conceptes relacionats amb la confiança, l'amor, el respecte i la llibertat en la presa de decisions.

Aquestes xerrades ofereixen eines per establir relacions de parella saludables i ofereixen l'oportunitat d'expressar inquietuds i compartir dubtes.

Si ets una escola o una AFA i t'interessen aquests tallers contacta amb nosaltres.