Conferència: "L´alimentació d´1 als 3 anys. De la lactància als sòlids"

18/10/2016

Dijous 17 de novembre, a les 19h, a l´Auditori de la Clínica Corachan (Plaça Dr. Manuel Corachan, 4).

La Fundació Corachan engega una nova edició de les conferències sobre nutrició infantil i juvenil, amb l'objectiu de promoure l'adopció d'hàbits saludables que permetin prevenir problemes de salut associats a la dieta, com l'obesitat.La primera conferència es celebrarà el dijous 17 de novembre, a les 19h, a l´auditori de la Clínica Corachan, i es centrarà en l´alimentació d´1 als 3 anys, de la lactància als sòlids. S'abordaran temes com les claus d'una correcta transició cap als aliments sòlids, què necessitem per aconseguir un creixement i desenvolupament òptim, com aprenen els nens patrons de conducta alimentària, aliments aconsellats i desaconsellats, intoleràncies i al·lèrgies i com detectar un trastorn d'alimentació en la primera infància.

La Dra. Muro, cap del departament de pediatria de Clínica Corachan, juntament amb la Laura Górriz, psicòloga del centre, impartiran la ponència que durarà 40 minuts. Finalment s'obrirà un torn de preguntes per aclarir dubtes

L'entrada és gratuïta però cal inscriure´s enviant  un correu a fundacio@fundaciocorachan.com.

T´hi esperem!