Conclou amb èxit el primer taller de Reanimació Cardiopulmonar per a mares i pares

12/03/2024

El taller es va fer el 7 de març passat amb l'assistència de nombroses famílies.

La sessió va incloure una part teòrica i una sèrie de pràctiques adaptades a les maniobres particulars que es realitzen a les reanimacions de nadons i nens.

Agraïm a les pediatres Dra. Balart i la Dra. Leal la seva col·laboració en aquesta activitat de prevenció de les situacions de risc que puguin derivar en parada cardiorespiratòria durant la infància.

Les properes sessions d'aquest taller es faran el 10 de maig i el 10 d'octubre del 2024.