Comencem les revisions cardiològiques a esportistes de l'Associació AMISI

11/01/2024

El projecte té com a objectiu garantir la salut cardiològica dels joves esportistes.

La Fundació Corachan en col·laboració amb l'equip de cardiologia de Clínica Corachan, sota la direcció del Dr. Larousse, ha donat inici, com a part del seu compromís anual, a les revisions mèdiques destinades a joves esportistes pertanyents a l'Associació AMISI (Associació per a la Mediació Intercultural i Social amb Immigrants).

Aquest projecte té com a objectiu prioritari garantir la salut cardiològica dels joves esportistes per determinar-ne la capacitat de realitzar activitats esportives en condicions òptimes. Els participants en aquestes revisions seran sotmesos a proves especialitzades, entre les quals s'hi inclouen estudis d'esforç i ecocardiograma, eines crucials per avaluar la salut cardiovascular.

Aquest esforç conjunt demostra com la medicina preventiva pot marcar una diferència significativa a la vida dels joves atletes, assegurant un futur esportiu saludable i reeixit.