Col·laborem amb Healthvolunteers

25/03/2024

Healthvolunteers és un projecte de cooperació internacional a Madagascar en el marc de l'educació i la salut.

Des de la Fundació Corachan hem decidit col·laborar en aquest projecte per ajudar les comunitats de Madagascar a enfrontar desafiaments com l'accés a serveis mèdics bàsics, l'escassetat de recursos o la prevalença de malalties prevenibles, entre d'altres.

A causa de l'alineació amb la nostra missió de promoure la cura de la salut, hem decidit fer un donatiu a Healthvolunteers i donar suport al seu projecte de cooperació sanitària i educativa, amb accions que van des de la provisió d'atenció mèdica primària fins a la capacitació de professionals de la salut i la promoció d'hàbits saludables a les comunitats locals.

D'esquerra a dreta: Dra. Gemma Pidemunt, traumatòloga i cooperant del projecte. Alicia Molina, presidenta de l'associació Healthvolunteers. Arantxa Moll, patrona de Fundación Corachan.

coneix Healthvolunteers