Col·laboració d'Alba Editorial

15/04/2024

Avui, 15 d'abril, amb motiu del dia mundial del nen, agraïm la donació de llibres d'Alba Editorial.

Alba Editorial ha donat a la Fundació un lot de contes infantils que hem posat a disposició de les famílies a la sala d'espera d'urgències de pediatria de Clínica Corachan. Agraïm aquesta col·laboració que segur ajudarà a entretenir els més petits durant les visites al pediatre.

Alba Editorial és una editorial de Barcelona que ha compartit amb nosaltres part de la seva col·lecció de llibres per a nens petits sobre grans figures de la història.