Campanya gratuïta de detecció precoç de la diabetis

13/11/2019

El dijous 14 de novembre, amb motiu del Dia Mundial de la Diabetis, Fundació Corachan, en col·laboració amb l'equip d'Endocrinologia i Nutrició de Clínica Corachan, realitzarà proves gratuïtes de medició de glucosa, amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la importància de la detecció precoç d'aquesta patologia i donar a conèixer els riscos i signes d'alerta de la diabetis.

Les proves es duran a terme en la recepció de Corachan 2 (Plaça Dr. Manuel Corachan 4) de 10h a 12h, on a més es facilitaran recomanacions dietètiques

Segons dades de la FEDE (Federació Espanyola de Diabetis), la diabetis afecta al 14% de la població espanyola, sis milions i mig de persones, i cada any es sumen 400.000 nous casos a la llista dels pacients.

El 70% de les morts prematures en adults són en gran manera degudes al comportament poc saludable que s'inicia en l'adolescència, i és que el 25% de la població a Espanya és obesa o té sobrepès, i aquest percentatge augmenta al 32% en nens de 7 i 13 anys, d'aquí la importància de fomentar hàbits saludables des de la infància per a afavorir un bon control de la malaltia.

Amb el lema de la campanya d'aquest any “Diabetis: Protegeix a la teva Família”, es pretén augmentar la conscienciació sobre l'impacte que la diabetis té sobre la família i promocionar el paper de la família en la gestió, l'atenció, la prevenció i l'educació sobre tots els aspectes vinculats amb la diabetis.

Subscriu-te per estar al dia de les jornades i activitats de la Fundació

Protecció de dades: Les vostres dades seran tractades per FUNDACIÓN CORACHAN per a l'atenció de les vostres consultes, sol·licituds, reclamacions o suggeriments, així com l'enviament, per mitjans electrònics, d'informació sobre els serveis i activitat de la Fundació o altres temes relacionats amb la salut. Podreu accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la Política de Privacitat.